fredag 17. september 2010

Dra te´ Moss....

Det er klart for Mossemessa 2010, og jeg har satt av helgen til en av mine favoritthobbyer. STEIN!!! 
Jeg reiste fra et Sunnmøre i pøsende regn, og kom til et sted der sola skinner, himmelen er blå og temperaturen ca.14 ´C med et kjølig drag i luften. Absolutt slik det etter min mening skal være om høsten.
Jeg har hatt god tid i dag til å se meg om rundt i byen. Ruslet i gågata, innom byens kjøpesenter, og tatt bussen til et enda større kjøpesenter utenfor byen. Men der var det ikke noe spennende, så jeg var rask å finne en buss som kunne ta meg tilbake til sentrum. Og gjett hva jeg da "snublet" over..... "Strikkedilla Moss". En ganske liten, men utrolig innholdsrik butikk, og ikke minst to strålende og hjertelige jenter "bak disken". Akkurat da var jeg veldig glad for at jeg bare har håndbagasje på flyet hjem, så det ble med å la øyet fryde seg over vakre farger i stoff og garn.
Men noe ble det da handlet idag. Dette steinhjertet klarte jeg ikke å motstå.
Nydelig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar