torsdag 22. juli 2010

Værsjuk... eller ikke??

Hva gjør en når været ikke innser at vi ikke vil ha det?? Tja... en fortsetter vel i samme rutine som før, håper det snur snart og drømmer litt tilbake til tidligere finevær og turer.
Igår fikk jeg en melding fra våre venner i nord, med litt trøst:
"-dårlig vær her også, regn og kaldt. Starter ferie nordover."
De reiser i bobil, og det gjorde vi også sammen med dem i fjor høst. På bildet her er vi på vei nordover i Sverige sept-09.

Til Å-B og A-B:

Håper dere får en fin ferie, sammen med Åtto.

Ferieklem fra Siw









Været har mest lignet på høst her på Sunnmøre i dag. Akkurat nå er det 10,6´C utafor huset mitt. Skylaget har begynt å sprekke litt, men jeg tror jeg venter til jeg ser sola før jeg tror på den. Heldigvis har jeg det godt og varmt inne med en hardtjobbende varmepumpe.
Fra en kollega som bygger hytte i Stryn fikk jeg dette bildet som er tatt på formiddag 22.juli 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar