lørdag 28. januar 2012

Sola, lyset og livet!!

Jeg har begynt å tro at jeg er værsjuk. Denne vinteren er lang å komme gjennom synes jeg, aldri før har jeg sett så fram til vår og sommer. Det å kunne være ute i dagslys gir litt mere overskudd nå enn det gjorde før. Har det kanskje noe med alder å gjøre?

Lørdag er fridag og jeg har vært husmor på heltid i dagslys!! Litt sol har det også vært selv om det skyer mere til og det ser ut for at det blir snø eller regn til kvelden. Jeg ble så energisk da jeg så dagslyset komme at jeg har rukket over mer enn planene for dagen var. Nå er klesvasken unnagjort, kjøttdeig forvandlet til karbonader til kveldsmat og kjøttkaker til søndagsmiddag. I tillegg er det ryddet i et par kleskap, igjen….!!!

I tillegg fikk jeg med at sola gjorde seg klar for å ta kveld.

solnedgang 28.jan-2012 001

Nå tar jeg en velfortjent hvil. God helg alle sammen!! Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar