lørdag 24. september 2011

Lenge siden sist!

Nå er det lenge siden jeg har vært inne her og delt min hverdag med  dere.
Sommeren er definitivt over og vi har hatt den første av det som ligner høststorm. Det var forresten torsdag 22.september da "Aafk" gikk videre til Cupfinalen på Ullevål og skal spille mot "Brann". Interessen min for fotball er heller laber, men siden jeg har gode kolleger som er mer enn generelt interessert, så blir jeg selvgølgelig litt påvirket. Og et "Vestlands-derby" i Oslo 6.nov blir forhåpentlig den folkefesten det skal være.

Siden siste innlegg i juni har det vært en hektisk tid. Den årlige turen til Middelhavet har måttet vike for  familiebegivenheter, feriebesøk og steinmesser. Sommerværet har vel ikke vært noe å skryte av, men noen fine dager har det jo vært innimellom. Det kan jo være en mulighet for at en finner noe sol og varme et sted når det nærmer seg vår. Ferien i år gikk så altfor fort, men det er jo bare å begynne å glede seg til neste år.

Jeg lover at det ikke skal bli like lenge til neste gang det ligger noe nytt innpå her. Har et strikkeprosjekt på gang.

Begynte på dette i går kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar